donderdag 28 maart 2013

Summer coat - My own design and sewing work - examination

Nog steeds ben ik er niet toe gekomen om mijn zomerjas op de blog te plaatsen, dus het werd hoog tijd! 
Voor het examen voor leerling-coupeuse van (alweer?) drie weken geleden als ik me niet vergis, of al vier? Heb ik een zomerjas genaaid. De zoektocht naar de juiste stof was vrij lastig, maar uiteindelijk ben ik goed geslaagd met deze waterdichte micro-peach stof in kobalt blauw...en dan te bedenken dat ik het plan had om een rode jas te maken!! De jas heb ik naar eigen ontwerp en naar eigen maat gemaakt met sjaalkraag. Het lijkt wat kreukelig op de paspop, maar de pop en ik delen niet dezelfde maat. Eerst had ik blauwe knopen maar dat stond erg raar, dus uiteindelijk deze prachtige metalen knopen gekocht, die de jas echt een finishing touch geven. Ik ben erg blij met het eindresultaat ..en het weer wordt erg mooi dus :-) ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten