maandag 31 maart 2014

Lingerie sewing materials heaven

Maandag. Afgelopen weekend bezocht ik een hele bijzondere winkel in Amsterdam, Kantje Boord. Het paradijs voor liefhebbers van zelf lingerie/badkleding maken. Maar ook kleding naaisters of liefhebbers van kanten stoffen kunnen er naar mijn mening zich wel een dag vermaken met het bewonderen van alle bijzondere stoffen.

De vorige blog post die ik schreef ging over het naaien van lingerie en mijn nieuwste genaaide bh. Ik heb nu weer wat spulletjes om verder te kunnen (oefening baart kunst!) met nieuwe setjes. En een paar stukjes los kant.
 Ik heb het idee om net als bij de vorige bh, maar dan met zwarte padding aan de binnenkant. Met donkere ondergrond komen die kleuren zo mooi uit. Ik ben verliefd op de mooie bloemen en de heldere kleuren!
 En op de foto hieronder een stukje rood kant...het heeft nog geen bestemming (maar ik heb al wel een beetje een idee).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen