maandag 2 juni 2014

New handmade teddybear, nieuwe handgemaakte teddybeer

Ik voel me schuldig over de belofte nieuwe posts te plaatsen en het dan toch niet te doen. Dus hierbij het project dat ik vandaag heb afgemaakt. Het is een tijdje geleden dat ik een beertje maakte en aangezien ik een idee in mijn hoofd had, moest ik dat natuurlijk maken ;-). Ik heb haar naar eigen ontwerp gemaakt van een kortharige Mohair soort. Het is natuurlijk niet een echte knuffelbeer dus een stof die 'ruwer' voelt is niet zo erg. En ze kan natuurlijk bewegen. Op facebook vroeg ik om namen inspiratie, heel erg bedankt daarvoor! Er zaten zulke leuke namen bij. Maar nu kwam mijn moeder met het idee voor de naam Tjitske. Daar zit een verhaal achter wat ik hier niet uitgebreid zal schrijven. Maar het is een ode aan iemand in de familie. Hier volgen de foto's. Ik hoop dat ze helder zijn omdat ik ze net pas maakte (schemering). Ik blijf het lastig vinden om haar karakter vast te leggen. En deze week zal ik natuurlijk meer schrijven...echt! ....







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen