dinsdag 17 juni 2014

Sewing basic shirts and update

Vorige week en deze week was het tijd voor een 'basic' shirt voor mijn moeder. Ik had het patroon op haar eigen maat gemaakt, en ik denk dat ik iets te enthousiast werd waardoor ik meer van de groene stof afhaalde dan ik van plan was, dus past hij helaas niet goed. Maar ik laat hier wel even het resultaat zien. Er komt vast wel een nieuwe eigenaar voor. Dus heb ik er nog een gemaakt, maar nu natuurlijk er niets vanaf gehaald. En gelukkig past deze wel (dat mag ook wel op eigen maat!). De foto's zijn wat kleiner dan normaal omdat ik ze met mijn mobiel heb gemaakt, en als ik ze vergroot worden ze wazig.


Deze met de bloemen is de goede. Het grappige is dat hij qua motief ontzettend goed past bij de bloemen die in onze tuin uitkomen die we in de lente in de tuin geplaatst hebben. 


Verder heb ik ook nog een nieuw aapje gebreid van het patroon van ZijMaaktHet. Ze zijn zo ontzettend leuk! Ik ben echt gek op deze kleine! Nu probeer ik het voor de derde keer maar dan op de rondbreinaald, spannend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten