woensdag 20 augustus 2014

Sewing a new bikini

Het is erg rustig geweest tijdens het mooie weer op mijn blog. Ik ben niet zo veel aan het naaien en schilderen geweest. Maar ik heb een nieuwe bikini gemaakt! Dit is de eerste keer dat ik iets van badkleding heb gemaakt, dus het was wel spannend. Maar dankzij het goede en duidelijke patroon van Danglez geen probleem. Een bikini top met strik in de nek en een hipster. Ik ben zo blij met de stof die ik daarvoor uitzocht online bij Kantjeboord. Het is online natuurlijk altijd lastig hoe het er in het echt uit zal zien. 

Eerst heb ik een proefmodel gemaakt, zodat ik zeker wist dat het goed zat. De bikini heb ik bij de cups ingenomen en ook de hipster een klein beetje. Vandaag heb ik mijn bikini getest in het zwembad en hij zit fantastisch! Ik ben heel blij, vooral omdat mijn voorgaande gekochte bikini helemaal niet goed zat. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen