maandag 29 september 2014

Burda wrap shorts #124 06/2014



Eindelijk mijn eerste post! Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe shorts gemaakt met het Burda patroon van deze zomer. Wat een kleur, daar word ik blij van!



Eigenlijk had ik het idee om een 'zomer' shorts te maken, kortom om in de zomer te dragen. Maar zoals dat gaat met sommige projecten, had ik de broek nog niet klaar en nu is de zomer toch wel een beetje aan het opraken. Maar geen nood! Met een panty eronder kan de broek gewoon in de herfst gedragen worden, en een beetje extra kleur kan geen kwaad.



Natuurlijk wel zo mooi dat er een blinde rits in moet, dat staat wel zo netjes, en makkelijk te doen met een blinderitsvoet. Het is een easy patroon van Burda dus makkelijk te maken. Je kunt er van alles mee doen, verschillende stoffen etc. Zelf heb ik de flappen van dubbele stof gemaakt ipv van enkele stof (netter) en het op eigen maat gemaakt, maar dat is natuurlijk iets wat je niet per se hoeft te doen. 


En het eindresultaat, misschien wel zo leuk met een panty (zwart komt terug in de stof)...

2 opmerkingen: