donderdag 23 oktober 2014

Stof tot ruilen


Volgens mij hangt het in de lucht 'opruimen'. Het kan ook de omslag van zomer in herfst zijn. Dat het begint te regenen, grijze dagen en dat je huis vol met spullen is, en je met opruimen een nieuw fris begin kan maken in de herfst en winter.
Dus deze week was het opruimweek. En ik moet zeggen dat voelt fijn, alles weer netjes en schoon. Maar tijdens het opruimen kwam ik lapjes stof tegen die zonde zijn om weg te doen, maar ook niet echt mijn smaak. En hetzelfde komt voor met fournituren, knopen of andere handwerkmaterialen.En dat zullen met mij nog wel meer mensen hebben. Je hebt het liggen maar je doet er niets mee. Dan zou het toch fijn zijn als iemand anders er wel heel gelukkig mee kan zijn?

Ik ben een nieuw project gestart op facebook om deze spullen te ruilen/weg te geven. Heb je ook nog relevante spullen liggen te 'verstoffen'? Kijk dan gauw op de nieuwe facebookpagina:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen