donderdag 13 november 2014

Week update: november sewing projects


Naast afgemaakte projecten hier op de blog, zijn er natuurlijk ook projecten waar ik nog mee bezig ben. Naast dat ik voor mijn examen bezig ben (Coupeuse in Maart) is er een zwart jurkje van tricot dat al een tijdje in mijn kast hangt (gekocht). Ik vind het wat saai en triest. Dus besloot ik het een beetje te 'updaten'. Maar ik wist niet goed hoe. Het model wou ik niet veranderen want dat is wel leuk, maar het kon wel een beetje kleur gebruiken. Ik vond nog een stofje met vlinders die ik op Vliesofix heb gestreken. Na ze allemaal te hebben uitgeknipt heb ik ze op de jurk gemaakt, en ik werk ze af met verschillende glittergarens, wat nog wel even werk is...Maar ik ben blij met hoe het gaat worden!


Verder ben ik bezig met patronen tekenen en proefstukken maken. Waaronder het werken met binnenvoering als haardoek. Een van de dingen die ik graag wil leren, heel leuk werk! En verschillende zakken. 
Daarnaast werk ik aan een winterjas en een asymmetrische jurk, waarvan de idee├źn inmiddels zijn uitgewerkt tot patronen en ik ga de modellen uitproberen in ongebleekt katoen. Maar alles daarover zal ik hier op de blog plaatsen. Een paar kleine foto's van mijn werkzaamheden op dit moment...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten