zaterdag 7 februari 2015

Blog stilte voor examen

Het is naaien, naaien, naaien en nog meer naaien deze weken. Het examen komt er aan voor coupeuse en ik ben nu al zenuwachtig. En zenuwen helpen niet, dus is het belangrijk om af en toe even wat afleiding te zoeken. 
Ik noem het de naai- en leer marathon. Soms verlies je de moed en zijn er gelukkig mensen in mijn omgeving die me helpen ervoor te gaan en daar ben ik dankbaar voor!

Er zijn dagen bij waarbij ik denk waar doe ik al dat gestress voor en dan kijk ik even voor wat afleiding een van de filmpjes die ik op mijn PinterestBord bord heb geplaatst. Want dat is mijn droom, en weet ik weer waarvoor ik het doe.
De komende drie weken zal het rustig zijn hier op mijn blog, maar ik beloof het daarna ruimschoots goed te maken! 




2 opmerkingen:

  1. Leuk je filmpjes...heb je al een cursus 'broderie d'art' bij Saskia ter Welle gevolgd?
    enne succes met je examen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Marian!
    Nee ik ken haar wel via het internet en ik heb wel eens gekeken naar haar cursussen, lijkt me heel erg leuk! :) Dan beginnen mijn handen wel te jeuken ;)

    BeantwoordenVerwijderen