maandag 25 mei 2015

Sewing a new blue bra and slip

Het is denk ik al een jaar geleden dat ik dit pakket kocht bij Kantjeboord in Amsterdam samen met mijn moeder. Ik geloof dat de stof toen ook was gebruikt voor een setje en aangezien we wel van blauw houden....


Ik had het pakket nog niet aangeraakt en omdat we een 'eindelijk lingerie naaien middag' hadden, was het een mooi moment om eens wat met het stofje te doen.
Ik heb het patroon van Merckwaerdigh BHS10 gebruikt net als mijn vorige bh in het rood. Ik vond de pasvorm erg prettig en het ziet er mooi afgewerkt uit aan de bovenkant.
De slip is zelf getekend.


Ik vind dit kant zo prachtig, met dat mooie randje aan de onderkant!

Aan de binnenkant heb ik padding afgewerkt met elastisch biasband. Een tijdje niet meer genaaid aan lingerieprojecten. Ik heb de smaak en inspiratie wel weer te pakken! Helemaal blij met het nieuwe setje!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen