zondag 21 juni 2015

Mens trousers


Aangezien ik me aan mijn belofte zal houden, onherkenbaar in beeld, maar ik niet alleen maar onthoofde foto's wil, even een creatieve oplossing voor de foto...


Jaja, voor mijn examen moest ook mijn vader er aan geloven. Wel vrijwillig hoor! Een nieuwe herenpantalon op maat. De stof kopen was al een heel werk, want kom maar eens een goede kreukvrije wollen stof tegen! Uiteindelijke deze stof gevonden, grijs. Ik ben er heel blij mee want het was prettig in gebruik en kreukvrij!
Eerst een proefmodel gemaakt, daarna het uiteindelijke ontwerp. Het lijkt op de foto misschien wat te plooien, maar vergeet niet dat er wel in moet worden bewogen. Voor een eerste herenkledingstuk, de eerste keer een herenpantalon ben ik zeer blij met het resultaat!

Paspelzakken
Steekzakken
De binnenkant van de paspelzakken, rond met biasband afgewerkt
De onderkant afgewerkt met stootband.
Tailleband met anti slip band aan de binnenkant, extra haaksluiting, ritsbeleg met biasband




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen